Anasayfa > Medya > Basın Bültenleri > 186 ÇAĞRI MERKEZİ ARTIK CEPTE!
186 Çağrı Merkezi Artık Cepte!
 
TÜRKİYE'DE BİR İLK 186 ÇAĞRI MERKEZİ ARTIK CEPTE! AYEDAŞ,
 
DAĞITIM ALANINDA TÜRKİYE'DE BİR İLKİ DAHA GERÇEKLEŞTİYOR.
 
IOS ve Android işletim sistemli mobil cihazlardan erişilebilen uygulama ile İstanbul Anadolu Yakası (AYEDAŞ) elektrik dağıtım bölgesi için arıza kaydı oluşturulabiliyor ve planlı kesintiler hakkında detaylı bilgi elde edilebiliyor. Şirketimiz Bilgi Sistemleri tarafından geliştirilen mobil uygulama; 'Arıza Bildir', 'Arıza Kaydını Sorgula' ve 'Planlı Kesinti Sorgula' bölümlerinden oluşuyor.
 
Arıza Bildir başlıklı bölümden kullanıcılar sistemde kayıtlı adresleri, o an bulundukları bölge veya farklı bir adres için aydınlatma, elektrik kesintisi, arıza kaydı ve acil durumlar konusunda kayıt oluşturabiliyor. Oluşturulan kayıtlar bilgi sistemi üzerinden anında sisteme kaydedilerek sahaya aktarılıyor.
 
Arıza Kaydını Sorgula bölümünde ise kullanıcılar oluşturdukları kayıtlarının durumunu sorgulayabiliyorlar. Planlı Kesinti Sorgula bölümünden ise, planlı bakım, iyileştirme ve yenileme çalışmaları nedeniyle yapılacak kesintilerden 72 saat öncesinde haberdar olunabiliyor.
 
Uygulamaya IOS ve Android tabanlı cihazlardan erişilebiliyor.
 
Enerjisa dağıtım şirketleri 14 ilde 20 milyonu aşan kullanıcısına Türkiye'de lider, Avrupa'da ise örnek gösterilecek bir dağıtım hizmeti sunma hedefi ile çalışmalarına devam ediyor.  
 
 

app-store-logo.png GooglePlay.png