Anasayfa > Destek ve Yardım > Sıkça Sorulan Sorular
Sıkça Sorulan Sorular

Arıza

Arıza Endeks Okuma Kesme Açma
Yeni Bağlantı Sayaç Kaçak
Müşteri İlişkileri OSOS

Evimde elektrik yok, ne yapmam gerekir?

​Öncelikle daire içi tesisatınızı kontrol etmenizi tavsiye ederiz.

Eğer tüm bina, site veya bölgede elektrik yok ise, arıza ihbarınızı Dağıtım Mobil 186 uygulamamızdan veya 186 numaralı Çağrı Merkezimizden bize iletebilirsiniz.

Sokak aydınlatmaları yanmıyor, ne yapabilirim?

Aydınlatma arıza ihbarınızı Dağıtım Mobil 186 uygulamamızdan veya 186 numaralı Çağrı Merkezimizden bize iletebilirsiniz.

​​

Planlı Kesinti bilgilerine nasıl ulaşabilirim?

Web sitesi, Mobil 186 uygulaması veya 186 numaralı Çağrı Merkezi'nden bilgi alabilirsiniz.

Sürekli voltaj sorunu yaşıyorum, ne yapmalıyım?

​Talebinizi 186 numaralı Çağrı Merkezimize iletebilirsiniz.